PS. Åt kanske 90 % av tiden

ikväll blev det bio med  eva sofie elin ( inte hon som jag delar denna blogg med ) ida sara malin och frida
vi såg HARRY POTTER!  kvällen börjar med att :

1. Jag tar ledningen, går in i biosalongen, och vill ta den bästa platsen.
alla börjar ''tjafsa'' om platserna och vem som ska sitta vart osv. Vi finner de väldigt konstigt att platserna är typ varannan och huller om buller efter vad vi har bokat.. efter ca 5 minuter.. OPS vi inser att vi är i fel biosalong!
elin - vafaan vi är i FEL biosalong !!!
man hör hur halva biosalongen börjar att vika sig... haha
vi springer ut och har fått oss ett jävla skratt ska ni veta

2. vi går in i en annan biosalong ( rätt denna gång ) och ser att de är inte en enda jävel där inne.
jag - men alltså vi måste vara i fel, det var t.o.m en bild på harry potter och allt i den andra sallongen ;o
elin - men de står ju att de är den här slongen!
jag - hehe jaha okej!
sofie - ojdå....
jag - vadåå?
sofie - när jag skulle boka så kunde man boka på 2 st olika harry potter tänk om den här är dubbad då.... vafan, jag går upp och frågar....

3. det kommer en kille/gubbe in i salongen som jobbar där,
jag - du ursäkta, vi ska se harry potter har vi kommit rätt då eller?
killen - hehe
jag - haha vadå ?
killen - här spelas ingen film inte ...
malin  - haha nu driver du med oss ?
killen - haha kanske då, de kanske kommer visas harrypotter... typ.
vi är hel lugnande och börjar prata skratta o ja sånt där.
( det visade sig att dom hade 2 salonger de spelades harry potter i )

några minuter senare efter vårat kackel...

killen - jani fy fan vad tur att ni är ensamma... så stänger han dörren och lämnar salongen.
hahah ja snacka om en härlig kille.




Efter bion

Cyklar hem fulla av skratt, jag kollade inte så mycket på filmen åt typ bara...
Sedan så stanar vi på statiol, och om vem möter vi inte där?
jo Elin SÅKLART! haha ( denna gång, hon som jag delar bloggen med )
hon va där med Märta Fredrik och Tobias. vi alla cyklade en stund, pratade nonstop ( om mat såklart )

A PERFECT ENDING OF A PERFECT NIGHT!



någon bild... typ

tjockholmen på besök.


vi var heelt ensamma..



 / SANNA


Kommentarer
Postat av: REBECKQ

fin blogg!

2009-07-30 @ 12:06:24
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0